CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
Daisypath Anniversary tickers


Followers

Monday, July 13, 2009

# SibUk ??? #

Sudah lama rasanya tidak menjengah blog ini apatah lagi untuk menulis entri baru yang dapat memberi manfaat. Kesibukan yang saya alami terutamanya pada awal minggu semester baru ni utk "meng-add&drop"subjek, menyebabkan saya memang tidak punya masa untuk membelek2 blog ini.Kesibukan memang mengajar saya untuk benar-benar menghargai masa walaupun sesaat. Moga-moga kesibukan yang Allah beri kepada saya ini (mungkin untuk menguji sejauh mana tahap kesabaran dan nilai) dapat saya memanfaatkannya dengan pekara-perkara yang berfaedah dan agar saya tidak melupaiNya dalam ke'sibukan' duniawi ini.Na'uzubillah... Moga-moga saya tidak tergolong dalam orang-orang yang lalai untuk mengingati Al-Khaliq ! Allahu Yusahhil..

No comments:

Post a Comment