CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
Daisypath Anniversary tickers


Followers

Sunday, January 15, 2012

# CoraT-CoRet #

Alhamdulillah,sehingga hari ini masih lagi diberi peluang olehNYA untuk menyempurnakan tugas sebagai KHALIFATULLAH..

Lama rasanya meninggalkan laman ini sunyi tanpa berita..Bukannya langsung tidak bertandang,akan tetapi mood menulis itu tidak kunjung tiba..Setiap kali saya bertandang,pasti ianya sekadar menjenguk sahaja..Adakah mood menulis itu tidak datang disebaabkan kesibukan yg melanda?Semestinya tidak..Yang menjadikan saya sibuk disebabkan kedaifan diri ini dalam menguruskan masa..Semoga saya lebih berhemah lagi dalam pengurusan masa selepas ini! InsyaAllah.

Jadi,di kesempatan ini saya memohon ribuan kemaafan kepada teman2 blog yg sudi singgah ke teratak ini..Silent reader(ada ke?)hehe..Semoga dgn keazaman tahun baru ini,membuatkan saya lebih rajin lagi utk "update" coretan buat kenang-kenangan..=)


No comments:

Post a Comment