CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
Daisypath Anniversary tickers


Followers

Sunday, January 10, 2010

#FiRsT eNtRy#

Syukur ke hadrat Ilahi kerana pada tahun baru 2010 saya masih diberi peluang untuk menghirup udaraNYA dan juga pinjaman nyawa dan Iman yang tidak ternilai.Tahun baru 2010 sudah pun menjangkau 10 hari bilangannya.Dek kerana kesibukan yang tidak dapat nak dielakkan dan tidak pandai menguruskan masa dengan baik,jadi ini la entri pertama yang dapat ditulis untuk tahun ini :)

Semoga tahun 2010 yang masih berbaki 11 bulan dapat kita isikan dengan benda yang bermanfaat dan berguna untuk diri kita sendiri juga untuk orang lain.Adakah sepuluh hari yang berlalu untuk tahun ini telah kita habiskan dengan baik atau sebaliknya dan senarai azam-azam baru untuk tahun ini telah kita mulakan?Soalan ini saya tujukan untuk diri saya sendiri dan juga kawan-kawan di luar sana.Mari lah Sama-sama kita renung untuk mara ke hadapan dengan harapan hari ini lebih baik dari semalam dan esok adalah yang terbaik dalam kamus kehidupan kita.

Selain itu,Harapan saya agar entri-enri saya pada tahun ini lebih baik lagi dan ada mesej yang berguna untuk kawan-kawan diluar sana walaupun terlalu sedikit dan dikira sebagai pahala dalam menyampaikan dakwah jika nak dibandingkan dengan rakan-rakan blogger yang hebat dalam menyampaikan mesej dan memberi kesan di hati pembaca.Saya tahu,blog saya ini tidak banyak input yang berguna yang dapat dikongsikan bersama.Akan tetapi saya tidak mahu untuk berputus asa untuk membuat kebaikan dengan berkongsi tentang apa yang saya tahu dengan rakan-rakan semua kerana konsep SEDIKIT ITU LEBIH BAIK DARI TIADA yang saya tanamkan dalam diri akan membangkitkan semangat saya untuk terus menulis....:P

***First entry of this year in the first month..(",)

No comments:

Post a Comment