CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
Daisypath Anniversary tickers


Followers

Sunday, November 8, 2009

# ProMoSi #

Sekarang ini masih lagi dibelenggu exam period..Sedang fikiran buntu untuk mentelaah buku yang sememangnya banyak input yang perlu dibaca,saya mengambil masa rehat buat seketika untuk blog walking. Saja je untuk merehatkan minda sambil bertukar bahan bacaan yang lebih santai..(sbb,buku ilmiah ni nk kena ta3ammuq bidiqqoh dia pnya isi kandungan).

While doing my blog walking,saya terjumpa satu blog yang memang menarik perhatian saya. Ianya berkisar tentang pakej jaulah ke Pelembahan Nil. Ya,sungguh menarik andai dilihat pada gambar yang terpampang apatah lagi andai benar-benar dapat merialisasikan jaulah tersebut. Seandainya dikurniakan rezeki yang lebih dariNYA,akan saya kotakan impian ke ardul kinanah itu untuk kali yang seterusnya. Sangat seronok! Sungguh saya amat rindukan pengalaman yang lalu sewaktu berada di sana. Sekiranya ada yang berminat untuk meluaskan pandangan dan pengalaman ke Mesir mungkin anda boleh membuat rundingan harga pakej dengan pihak tersebut. Di sini saya ingin mempromosikan rangkaian tersebut..Sekiranya ada yang berminat,anda boleh terus ke BUKHORINS TRAVEL untuk mendapatkan maklumat yang lebih lanjut.Maaf ye tuan blog,saya sekadar mengambil peluang untuk berkongsi infomasi yang sangat menarik yang telah pihak tuan tawarkan..Semoga ia dapat memberi manfaat untuk semua..Wallahu a3lam.. :)

No comments:

Post a Comment